Thursday, December 31, 2009

Advent Swap...My gift for Angela...

My last package finally arrived to Angela and I'm ANGRY as it was destroyed by the not so decent people at customs !!! Two things 'magically dissappeared from the package, luckily my gift # 1 to Angela arrived safe and sound!!!

I made her this 2010 calendar holder quilt with the 'Casa Dolce Casa' saying (Home Sweet Home) in italian, and she liked it and hung it in her kitchen. I'm so happy that she liked it !!! You can see her post here. I tried to make it in a country style that she likes, I'm glad I succeeded although it's not my style ! LOL




I used this tutorial to make the calendar holder quilt.

Have a great day everyone!

2 comments:

Angela said...

That calendar holder is SO cute!
Sorry to hear that some of the items did not arrive!

il mondo di iris said...

Ciao Sandy,
purtroppo solo quello che vedi nelle foto sul mio blog mi è arrivato,
mi dispiace che il pacchetto non sia arrivato integro, però devo dirti che quello che ho trovato all'interno mi ha lasciata senza parole, una vera meraviglia, la rivista, la stoffa, i dolci squisiti, le candele a forma di roselline, è poi il calendario è spettacolare, i particolari, il cuore, le piante con i bottoni, rimango ad ammirarlo ogni volta che entro in casa, sei stata bravissima e gentilissima,
anno nuovo spedizione nuova,
ho già preparato un pacchettino con altre riviste patchwork,
lo spedisco subito dopo l'epifania.
Grazie ancora, tanti tanti auguri di Buon Anno.
Angela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...